مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 17:052021-07-03سياسي

ساخت سریال 26 قسمتی به کارگردانی حمید اسماعیلی در اهواز


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از پروژه در حال ساخت 26 قسمتی به کارگردانی حمید اسماعیلی در اهواز خبر داد و گفت: برنامه دیگری با همکاری جهاد کشاورزی با موضوع شهدای جهاد در حال تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی عصر امروز در جلسه مشترک با مسؤولان بنیاد شهید استان زنجان اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان تاکنون تعامل گسترده ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه جای پای خانواده های معظم شهدا و جانبازان معزز که ولی نعمتان کشور به شمار می روند، در بنیاد شهید جاری و ساری است به گزارشی از عملکرد این اداره کل در خصوص ساخت برنامه هایی با موضوع ایثار و شهادت پرداخت.

وی با اشاره به اینکه لذت بخش ترین برنامه ها ساخت برنامه برای خانواده های معظم شهدا است، گفت: تبیین ارزش های دفاع مقدس و ایثار و شهادت و انتقال این مفاهیم ناب و بی بدیل به نسل های آینده از جمله راهبردهای این اداره کل است.

لطیفی از پروژه در حال ساخت 26 قسمتی به کارگردانی حمید اسماعیلی در اهواز خبر داد و گفت: برنامه دیگری با همکاری جهاد کشاورزی با موضوع شهدای جهاد در حال تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سریال 26 قسمتی به کارگردانی حمید اسماعیلی در اهواز

ساخت سریال 26 قسمتی به کارگردانی حمید اسماعیلی در اهواز