مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 16:402021-07-03اقتصادي

تنها با ابراز نگرانی خراسان شمالی را تعطیل نکنید


استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اعلام وضعیت آب استان از سوی وزارت نیرو همچنین بر نگاه ویژه مدیران برای حضور سرمایه گذار در استان تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اعلام وضعیت آب استان از سوی وزارت نیرو همچنین بر نگاه ویژه مدیران برای حضور سرمایه گذار در استان تاکید کرد.

محمدعلی شجاعی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که 12 تیرماه در محل استانداری برگزار شد، با ابراز گلایه از وزارت نیرو مبنی بر اعلام نکردن وضعیت آب استان گفت: اگر خراسان شمالی دچار کم آبی است باید سهم استان در طرح های ملی تامین آب مانند انتقال آب از دریای عمان لحاظ شود.

وی با بیان اینکه نگرانی ها در مورد کمبود آب وجود دارد اما نباید منجر به تعطیلی سایر امور شود، افزود: پاسخ منفی وزارت نیرو به درخواست استان مبنی بر لحاظ سهم استان در طرح های ملی تامین آب به معنای برخورداری استان از آب کافی است و بنابراین سازمان ها و شرکت های وزارت نیرو در استان باید برای انجام سرمایه گذاری ها مجوزهای لازم را صادر کنند.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی خطاب به مدیران حاضر در نشست با بیان اینکه با ابراز نگرانی بدون ارائه راهکار عملیاتی موجب تعطیلی کارها نشوید چرا که نه گفتن به هر پیشنهادی هنر نیست، گفت: سرمایه گذار دارای سرمایه است و با جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها با ابراز نگرانی خراسان شمالی را تعطیل نکنید

تنها با ابراز نگرانی خراسان شمالی را تعطیل نکنید