مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 16:152021-07-03اقتصادي

مبلمان جاده ای راه خلخال به ماسوله در حال انجام است


رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان خلخال گفت: مبلمان جاده ای جاده خلخال ـ شال ـ ماجولان تا ماسوله در حال انجام است.

- معروف خسروی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به جاده گردشگری شال ماجولان به ماسوله اظهار کرد: جاده گردشگری شال ـ ماجولان به ماسوله در حوزه شهرستان خلخال در سال گذشته به همت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با صرف بیش از 50 میلیارد تومان به پایان رسیده است.

وی افزود: در راستای اقدامات نگهداری این جاده اقدامات ایمن سازی محور و مبلمان جاده ای از محل اعتبارات داخلی اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال در دست اقدام و انجام است.

رییس اداره راهداری شهرستان خلخال بیان کرد: از خلخال تا شهر ماسوله، کمتر از یک صد کیلومتر بوده که از روستای شال تا شهر ماسوله 55 کیلومتر و 35 کیلومتر آن در حوزه خلخال و 20 کیلومتر آن در حوزه استان گیلان قرا دارد که حوزه خلخال به پایان رسیده ولی حوزه گیلان هنوز و خلخال به پونل سومین راه ارتباطی و گردشگری به استان گیلان است که این جاده با داشتن چشم اندازهای طبیعی، کوهستان، جنگل و مراتع سرسبز و چشمه های آب شیرین در دامنه کوه های ماجولان به روستای پلکانی ماسوله استان گیلان وصل می شود که با تکمیل این جاده در حوزه گیلان تحول عظیمی در حوزه گردشگری در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلمان جاده ای راه خلخال به ماسوله در حال انجام است

مبلمان جاده ای راه خلخال به ماسوله در حال انجام است