مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 15:552021-07-03اقتصادي

صدور اسناد تک برگی به اختلافات ملکی پایان داده است


صدور اسناد تک برگی در استان اردبیل و تلاش برای مستندنگاری اراضی ملی به کاهش اختلافات ملی در استان اردبیل کمک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنام جو عصر شنبه در جریان بازدید از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل اظهار کرد: با اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگی نه تنها اختلافات ملکی در استان رو به کاهش گذاشته بلکه زمینه حفظ اراضی ملی به خوبی فراهم آمده و جلوی برخی از تخلفات در این زمینه گرفته شده است.

وی با قدردانی از تلاش پرسنل سخت کوش ثبت اسناد و املاک استان در حدنگاری اراضی ملی و صدور سند تک برگی برای این اراضی تصریح کرد: در حالی که در 13 سال گذشته 287 هزار هکتار اراضی ملی حدنگاری شده بود، در یک سال گذشته این میزان به 356 هزار هکتار رسیده و با تلاشی که در حال انجام است، تا پایان امسال بخش عظیمی از طرح کاداستر اجرایی و در این استان عملیاتی خواهد شد.

استاندار اردبیل گفت: تلاش جهادی این مجموعه در صدور اسناد مالکیت تک برگی برای اراضی ملی و همچنین اراضی ادارات و دستگاه های اجرایی زمینه ای را فراهم کرده تا از رفع تداخلات جلوگیری شده و در بسیاری از روستاها نیز اختلاف مردم و منابع طبیعی به حداقل رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این بازدید مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل نیز با اشاره به فعالیت 11 واحد ثبتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اسناد تک برگی به اختلافات ملکی پایان داده است

صدور اسناد تک برگی به اختلافات ملکی پایان داده است