مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 11:552021-07-03دانش

اضافه شدن حوزه علوم اعصاب و علوم شناختی به عنوان محور جدید در المپیادهای دانشجویی


موافقت نامه سه جانبه همکاری میان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، معاونت آموزش وزارت بهداشت، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت علوم با موضوع توسعه و گسترش همکاری های مشترک به امضا رسید.

- موافقت نامه سه جانبه همکاری میان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، معاونت آموزش وزارت بهداشت، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت علوم با موضوع توسعه و گسترش همکاری های مشترک به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با اعلام آمادگی جهت ایجاد شبکه تحقیقاتی، گفت: در وزارت بهداشت آمادگی داریم یک شبکه جامع تحقیقاتی متشکل از واحدهای دانشی و پژوهشی راه اندازی کنیم و با تامین زیرساخت ها و بسترهای لازم مسئله ها و موضوعات مهمی که کشور با آنها روبرو است را با مشارکت تمامی بازیگران این عرصه جهت انجام پژوهش در اختیار محققان قرار دهیم.

دکتر نجفی با بیان اینکه موافقت نامه سه جانبه در 14 بند به امضای طرفین رسیده است، به برخی از مفاد آن اشاره کرد و افزود: برگزاری فراخوان های مشترک طرح های پژوهشی کاربردی و برگزاری چالش های مشترک در حوزه فناوری علوم اعصاب و علوم شناختی در محور برنامه ها قرار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن حوزه علوم اعصاب و علوم شناختی به عنوان محور جدید در المپیادهای دانشجویی

اضافه شدن حوزه علوم اعصاب و علوم شناختی به عنوان محور جدید در المپیادهای دانشجویی