مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 11:252021-07-03اقتصادي

ارسال کمک های ویژه ضدکرونا به سیستان و بلوچستان


در استان سیستان و بلوچستان پروتکل های بهداشت زیر 50 درصد رعایت می شود و باید  نظارت ها بیشتر شده و با کسانی که این پروتکل ها را رعایت نمی کنند بر اساس قانون برخورد صورت گیرد.

-   محموله ویژه امدادی و اضطراری ضدکرونایی شامل انواع اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان به این استان ارسال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه ایرنا از ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، درپی افزایش چشمگیر ابتلا به ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان، با حضور محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام، کمک های ویژه ضدکرونا به سیستان و بلوچستان به ارزش 20 میلیاردتومان ارسال شد.

مخبر در حاشیه این برنامه گفت: به دنبال اعلام وزارت بهداشت در خصوص آغاز موج جدید شیوع کووید 19 در کشور و اعلام نیاز برای تجهیزات در مناطقی از استان سیستان و بلوچستان ، محموله بسیار ویژه ای به ارزش حدودی 20 میلیارد تومان از امروز به این مناطق ارسال و اعزام می شود.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص جزییات این محموله گفت: 2 میلیون ماسک، 3 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده، 50 هزار کیت تشخیص، 100 هزار بسته معیشتی و پروتیینی، 50 عدد تی وپس، یکعدد اکسیژن ساز بیمارستانی به ارزش 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کمک های ویژه ضدکرونا به سیستان و بلوچستان

ارسال کمک های ویژه ضدکرونا به سیستان و بلوچستان