مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-03اقتصادي

رعایت شیوه نامه های بهداشتی با کاهش یک درصدی به 69 درصد رسیده است


دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور، در بازه زمانی دوم تا نهم تیر ماه، با کاهش یک درصدی نسبت به هفته قبل تر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، بابک دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا به تشریح آخرین وضعیت میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور پرداخت و گفت: میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور، در بازه زمانی دوم تا نهم تیر ماه، با کاهش یک درصدی نسبت به هفته قبل تر، مواجه شده است.

وی در این خصوص گفت:  استانهای سیستان و بلوچستان با دو درصد کاهش نسبت به هفته قبل تر و با 47 درصد، آذربایجان غربی با 4 درصد کاهش نسبت به هفته قبل تر به 56 درصد و گیلان با 59 درصد، در انتهای جدول میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در بازه زمانی دوم تا نهم تیرماه قرار دارند.

دین پرست همچنین در خصوص استان های با بیشترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی هم گفت: استان های سمنان با 82 درصد (یک درصد کاهش)، زنجان با 79 درصد (2 درصد کاهش) و یزد با 77 درصد (3 درصد کاهش)، در صدر این جدول قرار دارند.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی، در 2 استان سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی بین 47 تا 56 درصد و رعایت پروتکل های بهداشتی در 12 استان: آذربایجان شرقی- ایلام - بوشهر- چهارمحال و بختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت شیوه نامه های بهداشتی با کاهش یک درصدی به 69 درصد رسیده است

رعایت شیوه نامه های بهداشتی با کاهش یک درصدی به 69 درصد رسیده است