مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 10:402021-07-03سياسي

نماز جمعه قزوین را به قلب فرهنگی شهر تبدیل کنیم


دبیر ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه قزوین گفت: در طول 40 سال گذشته در قزوین زحمات زیادی برای برگزاری نمازجمعه کشیده شده است.

نگاه ما این بوده است که نماز جمعه به قلب فرهنگی شهر تبدیل شود و این امر باید تحقق پیدا کند؛ - ایسنا/قزوین دبیر ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه قزوین گفت: در طول 40 سال گذشته در قزوین زحمات زیادی برای برگزاری نمازجمعه کشیده شده است.

نگاه ما این بوده است که نماز جمعه به قلب فرهنگی شهر تبدیل شود و این امر باید تحقق پیدا کند؛ نمازجمعه در حال حاضر قلب فرهنگی نیست ولی باید برای تحقق آن تلاش کرد.

علی شفیعی شاد در نشست خبری با رسانه ها که ظهر امروز 12 تیر در محل شبستان امیرالمومنین (ع) مسجد النبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه جزو موضوعاتی است که در حوزه فرهنگی و معارف دینی مغفول مانده و باید بگوییم جایگاه حقیقی خود را در نظام اندیشه جامعه پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: بر اساس سخنان بزرگان، نماز جمعه جایگاه ویژه ای دارد و در گذشته برخی آن را واجب عینی می دانستند، علمای متاخر نیز آن را واجب تأخیری دانسته و حکم وجوب صادر کردند در زمان معصوم نیز نماز جمعه جزو واجبات الهی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه قزوین را به قلب فرهنگی شهر تبدیل کنیم

نماز جمعه قزوین را به قلب فرهنگی شهر تبدیل کنیم