مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 10:302021-07-03بين الملل

اردوغان: در لیبی، عراق، سوریه و جمهوری آذربایجان هستیم و خواهیم ماند


رییس جمهوی ترکیه تاکید کرد که کشورش در لیبی، جمهوری آذربایجان، سوریه و شرق دریای مدیترانه حضور دارد و این حضر ادامه خواهد داشت.

- رییس جمهوی ترکیه تاکید کرد که کشورش در لیبی، جمهوری آذربایجان، سوریه و شرق دریای مدیترانه حضور دارد و این حضر ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه در سخنرانی که هنگام بازدید از یک کارگاه ساخت تانک در شهر ساکاریا واقع در شمال غرب این کشور داشت، تاکید کرد: ترکیه در لیبی، جمهوری آذربایجان، سوریه و شرق دریای مدیترانه حضور دارد و این حضر ادامه خواهد داشت.

اردوغان اظهار کرد: ترکیه حقوق قانونی خود را خواهد گرفت و در تمامی آب های خود به ویژه شرق مدیترانه و اطراف قبرس حفاری انجام خواهد داد.

رییس جمهوری ترکیه تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در تاریخ تعیین شده در ژوئن 2023 برگزار خواهند شد.

او در پاسخ به ادعاهای مطرح شده از سوی اپوزیسیون ترکیه درباره همکاری با قطر، تاکید کرد که مالکیت کارگاه متعلق به وزارت دفاع است و برای کشور باقی خواهد ماند.

اردوغان افزود: قطر در تامین مالی این کارگاه به میزان 49 درصد مشارکت دارد و هر کسی که مدعی است کارگاه فروخته شده آن هم به طرف های خارجی، دروغگو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: در لیبی، عراق، سوریه و جمهوری آذربایجان هستیم و خواهیم ماند

اردوغان: در لیبی، عراق، سوریه و جمهوری آذربایجان هستیم و خواهیم ماند