مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-03اجتماعي

هشدار هواشناسی مازندران نسبت به بروز آتش سوزی در جنگل ها


دمای هوا استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در مقایسه با روز گذشته روند افزایشی دارد به گونه ای که این افزایش دما در مناطق غربی بین دو تا سه درجه و در مناطق مرکزی نیز بین سه تا چهار درجه پیش بینی می شود.

- دمای هوا استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در مقایسه با روز گذشته روند افزایشی دارد به گونه ای که این افزایش دما در مناطق غربی بین دو تا سه درجه و در مناطق مرکزی نیز بین سه تا چهار درجه پیش بینی می شود.

هواشناسی مازندران با اشاره به استقرار سامانه کم فشار سطح زمین و تقویت جریانات گرم، نسبت به خطر وقوع آتش سوزی درمراتع و عرصه های جنگلی این استان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، اداره کل هواشناسی مازندران روز شنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که با ورود سامانه گرم، دمای هوای استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری افزایش می یابد به گونه ای که بیشینه دما در مناطق غربی با سه درجه افزایش بین 31 تا 35 درجه سانتیگراد و در مناطق مرکزی و شرقی نیز با چهار تا پنج درجه سانتیگراد افزایش در مقایسه با روز ماقبل آن بین 35 تا 39 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.

هواشناسی مازندران افزایش ظرفیت آتش سوزی و بروز تنش دمایی را از پیامدها و مخاطرات این سامانه جدید اعلام کرد و بر لزوم پرهیز از روشن کردن آتش در مزارع، مراتع و جنگل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی مازندران نسبت به بروز آتش سوزی در جنگل ها

هشدار هواشناسی مازندران نسبت به بروز آتش سوزی در جنگل ها