مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-03سياسي

ضرورت احداث سیل بند در روستاهای حادثه خیز اهر


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع سیل در روستاهای اهر طی روز گذشته، بر ضرورت احداث سیل بند در روستاهای حادثه خیز این شهرستان تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع سیل در روستاهای اهر طی روز گذشته، بر ضرورت احداث سیل بند در روستاهای حادثه خیز این شهرستان تاکید کرد.

احمد محرم زاده روز شنبه، 12 تیر در جمع مسئولان اهر، گفت: متاسفانه در چند ماه اخیر شاهد وقوع برخی حوادث غیر مترقبه از جمله سیل در چند روستای این شهرستان بودیم که باعث وقوع خسارت به کشاورزان و دامداران عزیز بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث غیر مترقبه در 32 روستای شهرستان اهر نیازمند احداث سیل بند هستیم که در این خصوص متاسفانه با گذشت بیش از 10 سال، هیچ اعتباری از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه اختصاص نیافته است.

وی هم چنین با اشاره به اختصاص 90 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت پروژه های عمرانی شهرستان اهر، خواستار بازنگری طرح هادی در 86 روستای شهرستان های اهر و هریس در جهت حل مشکلات روستاییان تاکید کرد.

فرماندار شهرستان اهر نیز در این جلسه از خسارت بارش شدید تگرگ و وقوع سیل در این شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احداث سیل بند در روستاهای حادثه خیز اهر

ضرورت احداث سیل بند در روستاهای حادثه خیز اهر