مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-03فرهنگي

جشنواره بین المللی تئاتر فجر فراخوان داد


همزمان با تعطیلی چند باره تئاتر به دلیل اوج گیری کرونا، فراخوان چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر همراه با یادداشتی از حسین مسافرآستانه منتشر شد.

- همزمان با تعطیلی چند باره تئاتر به دلیل اوج گیری کرونا، فراخوان چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر همراه با یادداشتی از حسین مسافرآستانه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، فراخوان چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در هشت بخش مسابقه نمایشنامه نویسی، نمایش های صحنه ای، نمایش های خیابانی، دیگرگونه های اجرایی، تئاتر ملل، رادیو تئاتر و مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر، به همراه یادداشتی از حسین مسافرآستانه منتشر شد.

حسین مسافرآستانه دبیر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به مناسبت انتشار فراخوان این رویداد چنین نوشته است: عدد چهل در فرهنگ و ادبیات ایران نماد نوعی تکامل است.

جشنواره تئاتر فجر در آستانه 40 سالگی خود راه پرفراز و نشیبی را با یاری بلندهمتان هنر این سرزمین طی کرده، تجربیاتی را در هر دوره با مشارکت هنرمندان به تئاتر ایران افزوده و نه تنها در گستره ملی که در گستره جهانی موجب اعتبار برای تئاتر ایران و هنرمندانش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی تئاتر فجر فراخوان داد

جشنواره بین المللی تئاتر فجر فراخوان داد