مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-03سياسي

اولین تعاونی زنان عشایر کشور در فارس راه اندازی شد


مدیر کل امور عشایر استان فارس از راه اندازی اولین تعاونی زنان عشایر کشور در استان فارس خبر داد.

- ، روح الله بهرامی در جلسه ای با حضور موسوی مشاور امور زنان عشایر در سازمان امور عشایر ایران گفت: یکی از محورهای اصلی این اداره و سازمان توانمندسازی اقتصادی بانوان عشایر و پایدار نمودن این توانمندی در زنان عشایر است.

وی با بیان اینکه زنان عشایر نقش بسیار برجسته ای در مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دارند، افزود: اهداف تعاونی شهرستان ها باید در راستای فعالیت های تعاونی موجود در اداره کل باشد، حمایت از تولیدکنندگان و صندوق های به هیچ وجه قطع نشود و برای ایجاد انگیزه مدیران عامل و مسؤولان صندوق ها در شهرستان ها بیمه و مساعده آن ها پیگیری و شرایط امنیت شغلی آن ها تأمین شود.

موسوی مشاور رییس سازمان امور عشایری کشور در امور زنان نیز اظهار داشت: عشق و انسانیت نهفته در درون عشایر قابل ارزش گذاری نیست و بسیار ارزشمند است لذا باید خدمت به این قشر از جامعه را موهبتی الهی دانست.

وی ادامه داد: باتوجه به ایجاد صندوق های خرد زنان و توانمندسازی اقتصادی پایدار آنها، زنان عشایر نیازهای بیشتری نیز دارند اعم از آموزش، بهداشت و تغذیه که نباید فقط به بحث اقتصادی آن ها و صندوق ها اکتفا کرد که رسیدن به این امر وظیفه کارشناسان شهرستان ها به جهت کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین تعاونی زنان عشایر کشور در فارس راه اندازی شد

اولین تعاونی زنان عشایر کشور در فارس راه اندازی شد