مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-03بين الملل

حزب موتلفه: جنایات آمریکا،قدرت و صلابت مردم عراق را افزایش می دهد


معاونت بین الملل حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه ای تجاوز تروریستی آمریکا به مرز عراق و سوریه را محکوم کرد و این حملات را عامل افزایش قدرت و صلابت مردم عراق و نشانه مسیر درست آنها برشمرد.

- ، معاونت بین الملل حزب موتلفه اسلامی، با صدور بیانیه ای تجاوز نیروهای تروریستی آمریکا به مرز عراق و سوریه و به شهادت رسیدن نیروهای حشد الشعبی را محکوم کرد.

در این بیانیه ضمن تحسین مواضع مردم عراقی و تسلیت به خانواده های شهدا آمده است: حملات جنایتکارانه آمریکایی تنها قدرت و صلابت مردم عراق را افزایش می دهد و این حملات مسیر درستی را که مردم عراق در پیش گرفته اند، تأیید می کند و آن پروژه آزادی و استقلال در دفاع از سرزمین، عزت و منزلت تا رسیدن به پیروزی بزرگ و اخراج اشغالگران از همه سرزمین عراق است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: دست جنایتکار استکبار جهانی یکبار دیگر ناجوانمردانه موجب شهادت جمعی از برادران مومن و مسلمان ما در عراق گردید.

حمله هوایی چندشب گذشته آمریکا، نقض آشکار و غیر قابل قبول حاکمیت ارضی و امنیت ملی عراق بوده و خلاف همه معاهدات بین المللی است و نشان دهنده خوی جنگ طلبی آمریکا در دوران بایدن است.

این تجاوز آمریکایی در چارچوب حمایت هوایی و پشتیبانی از ابزارهای جنایتکارانه آن به نام القاعده و داعش است که به وضوح ارتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب موتلفه: جنایات آمریکا،قدرت و صلابت مردم عراق را افزایش می دهد

حزب موتلفه: جنایات آمریکا،قدرت و صلابت مردم عراق را افزایش می دهد