مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-03حوادث

جوان 21 ساله در رودخانه سعدآباد غرق شد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان از غرق شدن جوانی 21 ساله به علت آشنانبودن با اصول شنا در رودخانه سعدآباد این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، احسان دانشگر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  مرکز پاسخگویی به حوادث( 112) جمعیت هلال احمر استان بوشهر ساعت 18 و 30 دقیقه جمعه 11 تیر اعلام کرد جوانی 21 ساله در رودخانه سعدآباد غرق شده است که بلافاصله گروه امداد و نجات شهرستان دشتستان  برای ارزیابی به محل حادثه اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان افزود: این جوان که همراه با دوستان خود مشغول شنا در رودخانه بوده است ناگهان از دید دوستانش ناپدید می شد و تلاش های آنان برای پیدا کردن دوست خود نتیجه نمی دهد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان تصریح کرد: با حضور نیروهای محلی و تیم امداد و نجات، عملیات جستجو با شدت بیشتری ادامه یافت تا اینکه ساعت 22 و 30 دقیقه پیکر این جوان از آب گرفته شد و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دانشگر  ابراز داشت: با اینکه شنا در رودخانه ها و کانال های آب در شهرستان  دشتستان ممنوع است، اما این موضوع رعایت نمی شود و سالانه شاهد غرق شدن چندین نفر در آب های منطقه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان 21 ساله در رودخانه سعدآباد غرق شد

جوان 21 ساله در رودخانه سعدآباد غرق شد