مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-03اقتصادي

زنگنه: ایران پس از تحریم در کوتاه ترین زمان ممکن به بازار برمی گردد


وزیر نفت درباره طرح موضوع بازگشت ایران به بازار نفت در نشست اوپک پلاس گفت: در این نشست اعلام کردم که در صورت رفع تحریم ها، نفت ایران در کوتاه ترین زمان ممکن به بازار برمی گردد؛ - وزیر نفت درباره طرح موضوع بازگشت ایران به بازار نفت در نشست اوپک پلاس گفت: در این نشست اعلام کردم که در صورت رفع تحریم ها، نفت ایران در کوتاه ترین زمان ممکن به بازار برمی گردد؛ این تصمیم رسمی ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیژن زنگنه پس از پایان دیرهنگام هجدهمین نشست اوپک پلاس در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست موضع ایران را اعلام و تأکید کردم که هر تصمیمی در این نشست اتخاذ شود، تأثیری بر اراده ما ندارد.

این تصمیم رسمی ماست که هر زمان تحریم ها برداشته شود، در حداقل زمان ممکن و با تولیدی حداقل به مقدار پیش از تحریم به بازار برمی گردیم.

وی درباره طولانی شدن این نشست عنوان کرد: میان اعضا بر سر سهمیه اختلاف هایی وجود دارد و برخی فکر می کنند درباره سهمیه ها بی انصافی شده است و روی این موضوع بحث دارند.

بر اساس این گزارش، هجدهمین نشست وزیران نفت و انرژی تولیدکنندگان عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) موسوم به ائتلاف اوپک پلاس که شامگاه جمعه (11 تیرماه) آغاز شده بود، بدون نتیجه پایان یافت و تصمیم گیری درباره افزایش تدریجی تولید به روز دوشنبه (14 تیرماه) م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: ایران پس از تحریم در کوتاه ترین زمان ممکن به بازار برمی گردد

زنگنه: ایران پس از تحریم در کوتاه ترین زمان ممکن به بازار برمی گردد