مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 19:052021-07-02پزشكي

گشت وگذار کرونای دلتای هندی با سفرهای مردم


در هفته ای که گذشت، سفرهای مردم باز هم بیشتر شد و به مرز دو میلیون تردد در محورهای بین استانی رسید؛ آن هم در شرایطی که بر اساس اظهارات مسئولان وزارت بهداشت، - ویروس کرونای دلتای هندی در کشور شناسایی شده و به نظر می رسد با این سفرها از شهری به شهری دیگر و از استانی به استان دیگر جابه جا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که نشانه های بروز پیک پنجم ویروس کرونا به گفته مسئولان وزارت بهداشت و کارشناسان این حوزه در کشور و به ویژه در کرونای دلتای هندی است که به گفته کارشناسان علائم بالینی سخت تر و نرخ مرگ و میر بیشتری در مبتلایان ایجاد خواهد کرد.

در این میان نگاهی به آمار ترددهای بین استانی منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور نشان می دهد علیرغم خیز برداشتن کرونا در کشور و هشدارهای متعدد داده شده از سوی مسئولان و متولیان بهداشت و سلامت کشور، سفرهای مردم همچنان روند افزایشی خود را ادامه می دهد و ترددهای بین استانی غیر ضرور در هفته نخست تیر ماه به مرز دو میلیون وسیله نقلیه رسیده است.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از تحلیل وضعیت تردد در بازه زمانی چهارم تا دهم تیر ماه، متوسط تردد روزانه بین استانی یک میلیون و 947 هزار و 267 وسیله نقلیه بوده است که نسبت به هفته قبل از این آمار دو درصد و نسبت به هفته مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت وگذار کرونای دلتای هندی با سفرهای مردم

گشت وگذار کرونای دلتای هندی با سفرهای مردم