مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 23:102021-07-01بين الملل

مقام آمریکایی: هدف ما از حمله به مرز عراق و سوریه تشدید تنش نبود


یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد هدف ارتش این کشور از حمله به مواضع گروه های مقاومت در مرز عراق و سوریه تشدید تنش با ایران نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک تشدید تنش نبوده است.

این سخنگو که روزنامه واشنگتن پست اشاره ای به نام او نکرده مدعی شده که از طریق کانال های متعدد به ایران گفته شده که هدف واشنگتن قطع حملات به نیروهای آمریکایی و جلوگیری از حملات آتی بوده است.

واشنگتن پست نوشته، وزارت خارجه آمریکا از طریق کانال های متعدد، خطرات حمایت ایران از شبه نظامیان مسلح در عراق را به آنها گوشزد کرده است.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: ما این را به صراحت بیان کردیم که این عملیات، برای قطع [حملات به نیروهای آمریکایی] و جلوگیری از حملات آتی انجام شده اند نه برای تشدید تنش ها.

واشنگتن پست همچنین به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا که به شرط عدم افشای نام با این روزنامه گفت وگو کرده می نویسد: ما وظیفه داریم نشان دهیم حمله به آمریکایی ها تبعات در پی دارد و این مسئله، فارغ از اینکه آن حملات به تلفات منجر شوند یا خیر، صحت دارند.

اگر شما به ما حمله کنید، ما پاسخ می دهیم.

مقام های آمریکایی گفته اند تصمیم روز یکشنبه جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا برای حمله به مرز عراق و سوریه نشان داد واشنگتن قصد دارد چه رویه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام آمریکایی: هدف ما از حمله به مرز عراق و سوریه تشدید تنش نبود

مقام آمریکایی: هدف ما از حمله به مرز عراق و سوریه تشدید تنش نبود