مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 18:352021-07-01اقتصادي

مسئولیت مهم وزیر نفت دولت آینده در اوپک از زبان زنگنه


مهمترین کار وزیر نفت دولت آینده، بازگرداندن ایران به بازار نفت و پس گرفتن سهم از دست رفته ایران به دلیل تحریم ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بیژن زنگنه امروز پس از پایان یکصد و هشتاد و یکمین نشست سازمان کشور های صادرکننده نفت (اوپک) در جمع خبرنگاران گفت: اوپک سالانه دو نشست برگزار می کند؛ یکی در ژوئن و دیگری در دسامبر.

این نشست، نشست عادی اوپک بود که به بررسی مباحث اداری گذشت، گزارش های فنی و اقتصادی که از بازار تهیه شده، در نشست اوپک پلاس که طی ساعات آینده برگزار می شود، مطرح و درباره آن تصمیم گیری می شود، فکر می کنم همان به سمت تمدید برویم.

وی ادامه داد: در اوپک، اصل بر اجماع نظر است.

وزیر نفت در پاسخ به پرسشی درباره آخرین حضور خود در نشست اوپک گفت: خوشحالم که بار سنگینی که این سال ها بر دوشم بوده است را ان شاءالله با سلامت و درستی و صداقت بر زمین می گذارم و امیدوارم همکار بعدی نیز این بار سنگین را با موفقیت بر دوش بگیرد، من هم در این نشست از اعضا خواهش کردم که با وزیر محترم آینده نفت همکاری کنند.

زنگنه با بیان اینکه در نشست امروز آن چیزی که به صورت گذرا از سوی دبیرکل اوپک مطرح شد مسئله بازگشت ایران بود و اعضای اوپک مقداری نسبت به این بحث ابراز نگرانی دارند که ایران چطور برمی گردد، افزود: فکر می کنم مهمترین کاری که دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت مهم وزیر نفت دولت آینده در اوپک از زبان زنگنه

مسئولیت مهم وزیر نفت دولت آینده در اوپک از زبان زنگنه