مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 17:102021-07-01اقتصادي

نماینده مردم اراک: مدیران بی کفایت در آذرآب چه می خواهند؟


اراک؛ طی سال های اخیر وضعیت صنایع شهر اراک به ویژه شرکت هایی چون آذرآب و هپکو به خوبی نتایج حاصل از انتصاب مدیران بی کفایت را به نمایش گذاشته است.

اعتصابات کارگری و حقوق های پرداخت نشده از یک سو و توقف تولید از سوی دیگر در ابرشرکت هایی چون آذر آب و هپکو نمونه بازری از نابودی  صنعت به واسطه به کارگیری مدیران بی لیاقت و بی کفایتی است که به جای تولید  تنها به مطامع شخصی خود می اندیشند.

واگذاری غلط این شرکت ها به بخش خصوصی که از دهه 90 چالش ها و مشکلات فراوان را برای کارگران و شهر اراک ایجاد کرده، همچنان اثرات خود را باقی گذاشته است و گویا مشکلات این شرکت ها را پایانی نیست.

طی سال های 95 و 96 فریبرز پرنا مدیرعامل وقت این شرکت که به جای تولید در اندیشه بورس و بورس بازی بود، بیش از 150 میلیارد تومان از سرمایه  شرکت را خارج  کرد و موجب شد این صنعت عظیم در ادامه فعالیت خود با مشکل نقدینگی مواجه شود و به دنبال آن چالش های بسیاری برای شرکت رقم بخورد، هرچند با ورود دستگاه قضا طی دو سال اخیر مشکلات مربوط به سهامداری برطرف و تا حدودی مشکلات مدیریتی آن برطرف شد، اما چند روز اخیر تغییرات مدیریتی در شرکت موجب شده این مشکلات بار دیگر به شرکت بازگشته و داد کارگران را بلند کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم اراک: مدیران بی کفایت در آذرآب چه می خواهند؟

نماینده مردم اراک: مدیران بی کفایت در آذرآب چه می خواهند؟