مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 15:252021-07-01اقتصادي

316 واحد مسکونی در حاشیه شهر زاهدان در حال ساخت است


رییس ستاد ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی سیستان و بلوچستان گفت: 316 واحد مسکونی در حاشیه شهر زاهدان در حال ساخت بوده و تاکنون 11 واحد تحویل داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محسن جعفری در بازدید خبرنگاران از حاشیه شهر زاهدان اظهار کرد: در طرح سامان دهی سکونت گاه های غیررسمی، 5 ناحیه زاهدان را در دستور کار داریم.

رییس ستاد ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی زاهدان گفت: به منظور رفاه مردم و اینکه در بین ادارات دچار سردرگمی نشوند مکانی را برای تجمیع ادارات مربوطه در نظر گرفتیم.

جعفری بیان کرد: تاکنون 466 پروانه دائم صادر شده و برای 10 هزار نفر تسهیلات پنجاه میلیون تومانی با کارمزد 5 درصد و 25 میلیون تومان نیز از سوی مردم صورت نگرفته و قطعا افزایش وام در استقبال مردم تاثیر بسزایی خواهد داشت.

  رییس ستاد ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی استان افزود: 316 واحد مسکونی در حاشیه شهر زاهدان در حال ساخت بوده و تاکنون 11 واحد تحویل داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: 300 میلیارد تومان نیز برای خدمات زیربنایی و روبنایی در نظر گرفته شده که در چند قسط به بنیاد پرداخت می شود و تاکنون یک قسط پرداخت شده که قرار است در راستای جداره سازی، زیرسازی، جدول کاری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

316 واحد مسکونی در حاشیه شهر زاهدان در حال ساخت است

316 واحد مسکونی در حاشیه شهر زاهدان در حال ساخت است