مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 13:552021-07-01فرهنگي

جشنواره فیلم و عکس مغان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد


هفتمین جشنواره فیلم و فیلم نامه نویسی و عکس مغان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هفتمین جشنواره فیلم و فیلم نامه نویسی و عکس مغان به میزبانی شهرستان پارس آباد، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در حاشیه اختتامیه این جشنواره که در سینما انقلاب پارس آباد برگزار شد، اظهار کرد: هفتمین جشنواره فیلم نامه و عکس مغان بعداز 6 سال وقفه با رعایت پروتکل های بهداشتی و با شرکت 115 اثر برگزار گردید که 30 اثر آن از خارج استان شرکت داشتند که 85 اثر در استان داوری و به 3 اثر برتر جوایزی از طرف جشنواره اهدا شد.

وی افزود: از توجه و همراهی شرکت کنندگان بسیار خرسندیم؛ برگزاری این جشنواره بر اهمیت موضوعات فرهنگی، هنری و اجتماعی در هویت بخشی و هم چنین مستندسازی زندگی اجتماعی بسیار تاثیرگذار خواهد بود که افزایش توجه شهروندان به هنر را نیز در پی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به جایگاه مناسب هنرمندان اشاره کرد و گفت: هنرمندان همانند گنج هستند و می توانند با نگاه خوب خود به مسائل کلان کشور بپردازند که دقت و ظرافت هنرمند در مسائل مختلف باعث می شود تا پیام و هدف در کم ترین زمان ممکن به مخاطب انتقال یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم و عکس مغان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

جشنواره فیلم و عکس مغان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد