مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 13:202021-07-01سياسي

خدمات آستان قدس رضوی در استان اطلاع رسانی شود


امام جمعه ایلام در دیدار با دبیر کانون های خدمت رضوی در استان بر اطلاع رسانی خدمات آستان قدس رضوی در استان ایلام تاکید کرد.

- حجت الاسلام و المسلمین اله نورکریمی تبار در دیدار با دبیر کانون های خدمت رضوی، اظهار کرد: اینکه مردم می توانند در این استان نذورات خود را در رابطه با امام رضا علیه السلام پرداخت کنند و عواید آن نیز در استان هزینه گردد و یا موقوفاتی برای آستان قدس رضوی در استان داشته باشند بسیار عالی است.

وی همچنین درخصوص فرهنگ وقف و گسترش آن در استان ایلام نیز گفت : با فرهنگ سازی در خصوص فرهنگ وقف برای امام رضا علیه السلام در استان ایلام و گسترش موقوفات امام رضا در استان خیرات و برکات بسیاری برای مردم استان به همراه خواهد داشت.

محمد کریم رحیمی ، دبیر کانونهای خدمت رضوی استان ایلام نیز در در این دیدار، پیام استاد آقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی خطاب به نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم ولی فقیه در استان را تقدیم و اظهار کرد: ما در استان ایلام می توانیم با دریافت نذورات و هدایای مردم برای امام رضا(ع) و آستان قدس رضوی، برای این عزیزان قبض صادر نموده و عواید آن را نیز در خود استان هزینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه با گسترش فرهنگ وقف و ایجاد موقوفات امام رضا(ع) در استان ایلام می توانیم از عواید آن در استان بهره مند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات آستان قدس رضوی در استان اطلاع رسانی شود

خدمات آستان قدس رضوی در استان اطلاع رسانی شود