مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 11:552021-07-01اقتصادي

قدردانی اوپک از زنگنه


سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در یکصد و هشتاد و یکمین نشست عادی خود با پخش نماهنگی از حضور چندساله بیژن زنگنه در وزارتخانه های نفت و نیرو ایران قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وزارت نفت، سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در یکصد و هشتاد و یکمین نشست عادی خود با پخش نماهنگی از حضور چندساله بیژن زنگنه در وزاتخانه های نفت و نیرو ایران قدردانی کرد.

این نماهنگ که به مناسبت آخرین حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت در نشست وزیران نفت و انرژی اوپک تهیه شده است امروز (پنجشنبه، دهم تیرماه) همزمان با یکصد و هشتاد و یکمین نشست عادی این سازمان پخش شد.

محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک در این نماهنگ گفت: در این لحظه تاریخی، می خواهم چند دقیقه از وقت شما را صرف قدردانی عمیق و نوستالژی درباره مشارکت های تاریخی بیژن زنگنه از جمهوری اسلامی ایران در اوپک در طول دوره کاری طولانی و درخشان ایشان کنم.

در واقع، ما به دلیل خدمات جانانه ایشان به این سازمان در طول سال های متمادی به عنوان رییس هیئت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران بسیار قدردانیم.

زنگنه در دوران تصدی وزارت نیرو از 1988 تا 1997 و سپس به عنوان وزیر نفت از 1997 تا 2005 و از 2013 تاکنون، خدمات متمایزی به کشور خود و این سازمان ارائه داده و با شخصیت با وقار خود، ویژگی های منحصر به فردی در راهبری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی اوپک از زنگنه

قدردانی اوپک از زنگنه