مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-01اقتصادي

جمعه 12 تیرماه؛ آخرین مهلت رجیستر موبایل واره ها


سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: از ساعت صفر جمعه شب، دوازدهم تیرماه دیگر امکان استفاده از سیم کارت در ساعت های هوشمندی که پیش از این توسط سیم کارت فعال نشده اند وجود ندارد.

- به نقل از صدا و سیما، حمیدرضا دهقانی نیا افزود: طرح رجیستری تلفن همراه با هماهنگی بین ستاد مبازره با قاچاق کالا، وزارت ارتباطات، وزارت صمت و وزارت اقتصاد توسعه پیدا کرده و در حال حاضر در بخش موبایل واره ها قرار است در حوزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور اجرا شود.

وی گفت: از هموطنان درخواست داریم تا هر چه سریع تر ساعت های هوشمند سیم کارت خور خود را تا قبل از جمعه به کمک یک سیم کارت راه اندازی کرده و فعالیت مرتبط با آن دستگاه را یک بار امتحان کنند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: تاریخ اعمال مشمولیت موبایل واره هایی که به شکل ساعت هوشمند سیم کارت خور هستند دوازدهم تیرماه می باشد و بعد از ساعت صفر جمعه شب دوازدهم تیرماه دیگر امکان استفاده از سیم کارت در ساعت های هوشمندی که پیش از این توسط سیم کارت فعال نشده اند وجود ندارد و این موبایل واره ها نمی توانند از شبکه بی سیم کشور سرویس دریافت کنند.

دهقانی نیا گفت: باید تاکید کنیم که دارندگان موبایل واره ها به شکل ساعت های هوشمند سیم کارت خور باید پس از انداختن سیم کارت در داخل دستگاه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه 12 تیرماه؛ آخرین مهلت رجیستر موبایل واره ها

جمعه 12 تیرماه؛ آخرین مهلت رجیستر موبایل واره ها