مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 03:452021-07-01سياسي

طرح شوق هلال احمر زنجان برای احیای اوقات فراغت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح شوق رویش برای اعضای جوانان هلال احمر در تابستان امسال اجرا می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح شوق رویش برای اعضای جوانان هلال احمر در تابستان امسال اجرا می شود.

سید قاسم موسوی صبح امروز (10 تیرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه طرح غنی سازی اوقات فراغت اعضای جوانان هلال احمر با هدف برنامه ریزی های آموزشی، فرهنگی و تفریحی اعضا در راستای جذب نوجوانان و جوانان در فعالیت های بشردوستانه، عام المنفعه و امدادی در سطح استان زنجان کلید خورد، اظهار کرد: اوقات فراغت مناسب ترین زمان بروز ظرفیت ها و توانایی های نوجوانان و جوانان به شمار می رود که زمینه سازی استفاده از این فرصت با اجرای طرح ها و برنامه های مختلف در تابستان امسال فراهم شده است.

وی عنوان کرد: جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی، جشنواره شعر واره، طرح های مهربانی می خواهد، هنرمندان ماه نگار، یاس، توسعه سلامت، توانمندسازی تیم سحاب و سحر و شروع مجدد فعالیت کتابخانه امام خمینی (ره) هلال احمر از برنامه هایی است که در قالب طرح شوق رویش در تابستان امسال اجرا می شود.

موسوی ادامه داد: جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی با هدف تهیه انیمیشن، داستان و مستند، جشنواره شعرواره نیز با هدف سرودن اشعاری با موضوع بشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شوق هلال احمر زنجان برای احیای اوقات فراغت

طرح شوق هلال احمر زنجان برای احیای اوقات فراغت