مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 01:452021-06-30ورزشي

آلکنو به اشتباهاتش پی برد یا مشاوران تسلیم شدند؟


تغییرات احتمالی در ترکیب تیم ملی والیبال کشورمان نشان می دهد که آلکنو به اشتباهاتش پی برده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های لیگ ملت های 2021 با ثبت 5 پیروزی و 10 شکست در رده دوازدهم قرار گرفت.

این نتایج و حتی نوع بازی ملی پوشان موجب شد تا اهالی این رشته در آستانه رقابت های حساس المپیک کمی نسبت به شرایط نگران باشند.

از سوی دیگر اتفاقاتی که بعد از لیگ ملت ها رخ داد و نفراتی که گفته می شود به خواسته آلکنو قرار است به اردوهای تیم ملی اضافه شوند شرایط را نگران کننده تر کرده است.

در پایان مسابقات لیگ ملت ها آلکنو از فرهاد قائمی و مهدی مرندی خواست تا تمرینات خود را از سر بگیرند و از روز شنبه در اردوهای آماده سازی تیم ملی برای حضور در المپیک حاضر شوند.

این تغییرات احتمالی نشان می دهد که آلکنو از بخش دریافت تیم ملی رضایت نداشت؛ جایی که بازیکنان همچون میثم صالحی، پوریا فیاضی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، میلاد عبادی پور، محمدرضا حضرت پور و آرمان صالحی حضور داشتند و به تناوب از حضور آنها در مسابقات استفاده شد.

آلکنو پیش از حضور در لیگ ملت ها در نشست خبری خود درخصوص شرایط بازیکنی همچون پوریا فیاضی اظهار داشت: ما برای لیگ ملت ها از فیاضی استفاده می کنیم، ایشان از لحاظ فیزیکی در شرایط ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلکنو به اشتباهاتش پی برد یا مشاوران تسلیم شدند؟

آلکنو به اشتباهاتش پی برد یا مشاوران تسلیم شدند؟