مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-30پزشكي

هجوم وحشیانه ویروس جهش یافته دلتا از جنوب به شمال کشور


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: ویروس جهش یافته دلتا از جنوب کشور به سمت مرکز و شمال در حرکت است بنابراین مردم باید به صورت جدی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: ویروس جهش یافته دلتا از جنوب کشور به سمت مرکز و شمال در حرکت است بنابراین مردم باید به صورت جدی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

پرویز قزلباش ظهر امروز (9 تیرماه( در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در رابطه با ویروس دلتا، اظهار کرد: ویروس جهش یافته دلتا از جنوب کشور به سمت مرکز و شمال در حرکت بوده و قدرت واگیری بالاتری دارد و افراد به خصوص جوانان را زودتر و بیشتر درگیر خود می کند.

وی با بیان اینکه درصد بیشتری از افراد مبتلا به ویروس دلتا، بستری می شوند و تعداد بیماران بستری و بدحال نیز در نوع ویروس دلتا بیشتر است، افزود: همه مسئولان و مردم به عنوان یک تیم، امیدواریم با رعایت جدی تر پروتکل های بهداشتی و نیز نظارت بر پروتکل ها، از وقوع پیک جلوگیری شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تجربه 4 موج قبلی ویروس نشان می دهد وقتی موجی از طغیان ویروس شروع می شود هیچ نقطه ای در امان نیست و با شدت و ضعف متفاوت همه نقاط کشور را درگیر می کند، تصریح کرد: تلاش می کنیم با وقوع پیک جدید، حداقل استان زنجان دیرتر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم وحشیانه ویروس جهش یافته دلتا از جنوب به شمال کشور

هجوم وحشیانه ویروس جهش یافته دلتا از جنوب به شمال کشور