مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 09:502021-06-30اقتصادي

خسارت 10 میلیارد تومانی شهر سالم در هر ماه به خاطر کرونا


مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: پایش و غربالگری بیماران کرونایی در مجموعه شهرداری از اسفند 98 و از کارکنان بهشت زهرا شروع و در سال اول بیش از 90 هزار نفر از کارکنان غربالگری شدند.

- مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: پایش و غربالگری بیماران کرونایی در مجموعه شهرداری از اسفند 98 و از کارکنان بهشت زهرا شروع و در سال اول بیش از 90 هزار نفر از کارکنان غربالگری شدند.

به گزارسش ایسنا، حمید چوبینه در این باره گفت: اولین و مهمترین اقدام شرکت شهر سالم همکاری در بحث تشخیص و درمان بیماران کرونایی در 19 مرکز درمانگاهی شهر سالم بود که بیش از 150 هزار نفر از شهروندان با مراجعه به این مراکز پس از تشخیص، درمان و در بعضی مواقع به مراکز بیمارستانی ارجاع داده شدند.

همچنین بسیاری از کارکنان شهرداری تهران را تحت پوشش پزشک خانواده و سیستم درمان در منزل قرار دادیم و از طریق تلفن گویا به صورت شبانه روزی مشاوره های تلفنی به آنها ارائه و اعزام پزشک، پرستار و درمان بالینی در منزل برای آنها انجام شد.

وی با اشاره به پایش و غربالگری بیماران کرونایی در مجموعه شهرداری تهران افزود: این اقدام از اسفندماه 98 و از کارکنان بهشت زهرا شروع و از ابتدا و پس از اعلام رسمی کرونا به تشخیص و پیشگیری کمک و جداسازی همکارانی که مشکوک یا مبتلا بودند را جهت ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 10 میلیارد تومانی شهر سالم در هر ماه به خاطر کرونا

خسارت 10 میلیارد تومانی شهر سالم در هر ماه به خاطر کرونا