مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 09:152021-06-30سياسي

شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های کنکور خواف مهیاست


نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در دوره همه گیری ویروس کرونا، در حوزه های کنکور خواف مهیا شد.

- جواد رفیعی پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آموزش و پرورش خواف به عنوان مجری آزمون سراسری با همکاری هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان برای همه داوطلبان ماسک و بسته های تغدیه و آب آشامیدنی در بسته بندی های تک نفره تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: فاصله گذاری صندلی ها رعایت شده و برای همه حوزه های برگزاری کنکور مایع، دستگاه ضد عفونی کننده و راکت بازرسی بدنی مهیا شده و حوزها قبل و بعد از برگزاری آزمون، ضد عفونی می شوند.

وی پیرامون رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه های حوزه های برگزاری آزمون سراسری اعلام کرد: فاصله گذاری اجتماعی در محوطه حوزه ها با علامت، برچسب و نرده کشی علامت گذاری شده و افرادی تعیین شدند تا داوطلبان حاضر در محوطه را بر رعایت فاصله گذاری راهنمایی کنند.

رفیعی پور افزود: علاوه بر این، عوامل برگزاری کنکور آموزش های لازم را دیده اند و همچنین ناظران بهداشتی در حوزه های برگزاری آزمون مستقر می شوند و حتی بر رعایت مسائل بهداشتی شرایط کووید19 در سرویس های بهداشتی نظارت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های کنکور خواف مهیاست

شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های کنکور خواف مهیاست