مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-30سياسي

ثبت نام دانش آموزان افغان 26 درصد رشد داشته است


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: با فرمان مقام معظم رهبری از سال 94 دانش آموزان غیر مجاز افغان هم ثبت نام می شوند و هر سال تعداد ثبت نام این دانش آموزان افزایش پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مهدی محمودی در مراسم روز جهانی پناهنده که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور نماینده سازمان ملل و نمایندگان سازمان های مردم نهاد برگزار شد، گفت: هر ساله این مراسم به صورت حضوری برگزار می شد که توفیق داشتیم در خدمت گروه های مختلف پناهندگان باشیم اما دو سالی است که به دلیل شیوع کرونا ویروس گردهمایی حضوری نداریم و به صورت مجازی این مراسم را برگزار می کنیم.

در همین جا باید از تلاش ها و همکاری های دفتر کمیساریای امور پناهندگان در ایران و همه سازمان های مردم نهاد در این حوزه قدردانی کنم.

وی افزود: هدف از برگزاری این مراسم که رویدادی فرهنگی نیز محسوب می شود این است که باید به صورت جهانی وظیفه خود را در جهت حمایت از کسانی که به کشور ما پناه آورده اند داشته باشیم.

میلیون ها انسان در سراسر جهان به دلیل جنگ های نابرابر از کشور، شهر و خانواده خود مهاجرت کرده و به کشور دیگری می روند.

محمودی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بیش از 40 سال است که میزبان پناهندگان و مهاجرین افغانستانی است و در این ایام فراز و فرودهای بسیاری را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دانش آموزان افغان 26 درصد رشد داشته است

ثبت نام دانش آموزان افغان 26 درصد رشد داشته است