مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 06:202021-06-30سياسي

کرمان، با آنچه دیگران تصور دارند فرسنگ ها فاصله دارد


کرمان با کرمانی که دیگران تصور دارند فرسنگ ها فاصله دارد و باید در زیبایی، مبلمان شهری و حوزه های دیگر کار و باید برای حاشیه ها فکری کرد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: کرمان با کرمانی که دیگران تصور دارند فرسنگ ها فاصله دارد و باید در زیبایی، مبلمان شهری و حوزه های دیگر کار و باید برای حاشیه ها فکری کرد.

دکتر علی زینی وند امروز نهم تیرماه در مراسم کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح شهید حاج یونس زنگی آبادی (سه راه شرف آباد) کرمان اظهار کرد: خدمات شهرداری و شورای شهر کرمان در چند ماه گذشته که من در استان حضور دارم، دارای پختگی و وزانت بوده و از شوراهای بی حاشیه در کشور بود و کارها را با آرامش پیش می بردند و این ویژگی ها در مدیریت به ویژه مدیریت شهری نیاز است.

وی با اشاره به اینکه ثبات مدیریت در مجموعه شهری ویژگی دیگر و پیوستگی موجب پیشرفت بهتر کارها و هماهنگی می شود، افزود: مستندسازی دوران مدیریت در کشور ما کم است اما در دنیا کوچک ترین اقدام مستندسازی و به عنوان تجربه برای آیندگان می ماند که این کارهای انتقال تجربه و تبادل دانش است و باید در کشورمان بیش از صد سال تجربه حکومت داری مدرن و 42 سال مدیریت بعد از انقلاب، مستندسازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان، با آنچه دیگران تصور دارند فرسنگ ها فاصله دارد

کرمان، با آنچه دیگران تصور دارند فرسنگ ها فاصله دارد