مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-30سياسي

آگاه سازی و پیشگیری ملاک عمل سازمان قضایی نیروهای مسلح است


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: آگاه سازی و پیشگیری ملاک عمل سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام شکرالله بهرامی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان اظهار کرد: یک زمانی انسان از یک نقطه به نقطه دیگر می رود و آن نقطه دیگر وطنش می شود اما وطن اصلی انسان جای دیگری است.

وی خاطرنشان کرد: اتصال ما به وسیله کتاب الله و عترت رسول الله است، یک طرف حب الله دست ما و یک سر آن با بیان اینکه قرآن به ما یاد داد چگونه حرف بزنیم و حرکت کنیم، گفت: در سوره انسان می فرماید زمانی چرخ و فلک و زمین بود ولی خبری از انسان نبود در سوره دیگر می فرماید ما همه اینها را برای تو آفریدیم، اما تو خودت را به چیز دیگری نفروش! حجت الاسلام بهرامی اظهار کرد: کسانی که اهل بر و نیکی باشند که مصداق کامل آنها اهل بیت(ع) است آن روز در امان خواهند بود و خداوند با چهره باز با آنها ملاقات و ملائک با سرور و شادی آنها را دعوت به ورود بهشت می کنند.

وی با اشاره به آیه مبارکه اللهمّ اجْعَل سَعْیی فیهِ مَشْکوراً، تصریح کرد: این آیات قرآن به ما می گوید شما کار کنید جزای شما با من است، یکی از صفات خدا تشکر کردن است همه چیز مال خدا است ولی با وجود همه اینها از انسان تشکر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاه سازی و پیشگیری ملاک عمل سازمان قضایی نیروهای مسلح است

آگاه سازی و پیشگیری ملاک عمل سازمان قضایی نیروهای مسلح است