مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 18:352021-06-29سياسي

تیشه شورای پنجمی ها به ریشه باغات تهران/ چمران: مصوبه خانه باغ بروز می شود


مصوبه خانه باغ در شورای پنجم برای حفظ باغات تهران تصویب شد اما این مصوبه نه تنها به هدف خود نرسید بلکه نتیجه معکوس هم داشت.

حالا مهدی چمران می گوید، - خبرگزاری فارس، گروه شهری: سال 83 و در شورای دوم بود که لایحه برج ـ باغ به عنوان تدبیری از سوی این شورا به ویژه مهدی چمران، رییس وقت شورای شهر تهران برای حفاظت از باغات تهران به تصویب شورای شهر رسید و سه سال بعد، به عنوان یکی از پیوست های طرح جامع تهران به رسمیت شناخته شد.

این مصوبه سال ها اجرا شد تا اینکه شورای پنجمی ها فعالیت خود را آغاز کردند.

لغو مصوبه برج باغ از آغاز فعالیت شورای پنجمی ها  روز شورای اسلامی شهر تهران گفت: مصوبه خانه باغ که طرح آن در شورای پنجم به تصویب رسید از هفته آینده اجرا و مالکان باغ ها می توانند مجوز فعالیت خود را دریافت کنند.

وی افزود: زیرساخت های اجرای این مصوبه توسط اداره کل تدوین ضوابط و مقررات معاونت شهرسازی فراهم شده است و مالکان باغ ها می توانند از هفته آینده مراجعه و براساس فهرست فعالیت های پیش بینی شده مجوز فعالیت خود را دریافت کنند.

جزییات مصوبه خانه باغ زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و سلامت شورای شهر پنج درباره جزییات این مصوبه اعلام کرد: بر اساس مصوبه خانه باغ که شورای پنجم آن را تصویب کرد، ساخت و ساز باغات  500 تا 3000


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیشه شورای پنجمی ها به ریشه باغات تهران/ چمران: مصوبه خانه باغ بروز می شود

تیشه شورای پنجمی ها به ریشه باغات تهران/ چمران: مصوبه خانه باغ بروز می شود