مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 15:202021-06-29اقتصادي

رضا خان بابایی پروژه روسازی راه آهن اردبیل - میانه


طول طرح زیرسازی راه آهن اردبیل در مجموع 217 کیلومتر بوده که 64 کیلومتر از این طرح توسط شرکت جنرال مکانیک(بنیاد مستضعفان) تکمیل شده که حدودا 157 کیلومتر، - طول طرح زیرسازی راه آهن اردبیل در مجموع 217 کیلومتر بوده که 64 کیلومتر از این طرح توسط شرکت جنرال مکانیک(بنیاد مستضعفان) تکمیل شده که حدودا 157 کیلومتر، مسیر اصلی و بقیه خطوط ایستگاهی است.

پروژه شامل 8 ایستگاه بوده که سه ایستگاه اردبیل، مهماندوست و جعفرلو اجرا شده و هم اکنون به ایستگاه چهارم یعنی گنجگاه رسیده است.

تراوست طرح از کرج، کرمانشاه و همدان و ریل از ذوب آهن اصفهان تامین و در کارگاه مونتاژ کوبلاژ آماده و به محل اجرای پروژه بارگیری می شود.

130 نفر نیرو در پروژه مشغول به کار هستند که اغلب از نیروهای بومی اردبیل استفاده شده که با تکمیل طرح حمل و نقل مسافر و بار از طریق خط ریلی در استان اردبیل انجام خواهد شد.

تداوم طرح تا پارس آباد و توسعه به سمت کشور آذربایجان در ادامه طرح برنامه ریزی شده که در آینده و پس از تکمیل این بخش از پروژه اجرا می شود.

دو روش سنتی و مکانیزه برای خط گذاری استفاده می شود که با توجه به صعب العبور بودن مسیر راه آهن اردبیل به میانه که اغلب شامل ترانشه، پل و تونل است و نیز نبود امکان برای حمل بالاست و عدم امکان واردات دستگاه مکانیزه به دلیل تحریم ها، دستگاهی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا خان بابایی پروژه روسازی راه آهن اردبیل - میانه

رضا خان بابایی پروژه روسازی راه آهن اردبیل - میانه