مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 14:452021-06-29اقتصادي

کاهش 14 درصدی معوقات کارگری در خراسان جنوبی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با انجام اقدامات حمایتی از واحدهای تولیدی و کارگران، واحدهای دارای حقوق معوق 20 درصد و معوقات کارگری نیز 14 درصد در استان کاهش یافته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با انجام اقدامات حمایتی از واحدهای تولیدی و کارگران، واحدهای دارای حقوق معوق 20 درصد و معوقات کارگری نیز 14 درصد در استان کاهش یافته است.

غلامرضا اشرفی، امروز سه شنبه 8 تیر به رسانه ها اعلام کرد: برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و کارگران امسال اقداماتی از قبیل رصد مستمر واحدهای دارای حقوق معوق از طریق بازرسی، تهیه گزارشات تحلیلی، صدور ابلاغیه و برگزاری جلسات با مسوولان واحدهای مشکل دار برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: همچنین بروزرسانی آخرین اطلاعات واحدهای دارای حقوق معوق در استان به صورت ماهیانه و انعکاس به وزارت متبوع و مبادی مربوطه و طرح مشکلات واحدهای کارگری در کمیسیون ها و جلسات متعدد سبب کاهش معوقات کارگری و واحدهای دارای حقوق معوق شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه هزار و 395 کارگر در استان از مقرری بیمه بیکاری بهره مند می شوند اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 114 مقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 14 درصدی معوقات کارگری در خراسان جنوبی

کاهش 14 درصدی معوقات کارگری در خراسان جنوبی