مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 13:252021-06-29اقتصادي

شورای عالی دفاع لبنان خواستار برخورد با اخلال در امنیت شد


شورای عالی دفاع در لبنان امروز، سه شنبه از سیستم های امنیتی و نظامی خواست برای بحران آماده باشند و در مقابل اخلال در امنیت سهل انکاری نکنند.

- شورای عالی دفاع در لبنان امروز، سه شنبه از سیستم های امنیتی و نظامی خواست برای بحران آماده باشند و در مقابل اخلال در امنیت سهل انکاری نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، این نشست شورا در سایه اعتراضات به وضعیت بد اقتصادی از جمله بحران سوخت، افزایش قیمت کالاها و کاهش نرخ لیره در مقابل دلار و تعطیلی تشکیل دولت برگزار شد.

در این نشست فوق العاده به ریاست میشل عون، رییس جمهوری و در حضور حسان دیاب، نخست وزیر دولت مستعفی و فرماندهان امنیتی وضعیت امنیتی کشور بررسی شد.

بعد از این نشست سلسله تصمیماتی طبق بیانیه شورا منتشر شد که مهمترین آنها درخواست از سیستم های نظامی و امنیتی برای حفظ حالت آماده باش و اجازه ندادن به بی ثبات کردن کشور در سایه وضعیت مالی، اقتصادی و معیشتی مردم به خصوص با توجه به بستن مسیرهای اصلی و تجاوز به اموال دولتی و خصوصی است.

این شورا همچنین از وزارت مشاغل عمومی، حمل و نقل و بهداشت خواست تدابیر لازم را برای تسهیل و تسریع تدابیر آزمایش پی سی آر مسافرانی که به فرودگاه حریری وارد می شوند، در نظر بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی دفاع لبنان خواستار برخورد با اخلال در امنیت شد

شورای عالی دفاع لبنان خواستار برخورد با اخلال در امنیت شد