مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 13:002021-06-29حوادث

فوت 7 نفر در تصادف سربازمعلم ها تکذیب شد/ سطح هوشیاری یک مصدوم پایین است


رییس اورژانس یزد با تکذیب خبر فوت هفت نفر از تصادف هفته ی گذشته اتوبوس سربازمعلم ها دردهشیر یزد که از سوی برخی منابع اعلام شده بود، گفت: از مجموع مصدومان این حادثه هم اکنون تنها چهار نفر در بیمارستان هنوز بستری هستند که سطح هوشیاری یکی از انها پایین است.

- ایسنا/یزد رییس اورژانس یزد با تکذیب خبر فوت هفت نفر از تصادف هفته ی گذشته اتوبوس سربازمعلم ها دردهشیر یزد که از سوی برخی منابع اعلام شده بود، گفت: از مجموع مصدومان این حادثه هم اکنون تنها چهار نفر در بیمارستان هنوز بستری هستند که سطح هوشیاری یکی از انها پایین است.

دکتر احمد دهقان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه فوتی های تصادف اتوبوس سرباز معلم ها همچنان همان پنج نفر در محل حادثه است، اظهار کرد: در حال حاضر از مجموع تمام مصدومان این حادثه تنها چهار نفر بستری هستند، گفت: یکی از مصدومان حادثه در بخش ارتوپد تحت درمان است و سه نفر نیز در بخش های آی سی یو بستری هستند که دو نفر از آنها دارای سطح هوشیاری بالا و حدود 15 هستند و یکی از بیماران بستری دارای سطح هوشیاری پایینی است.

وی در خصوص این حادثه که پنجشنبه گذشته در محور تفت -دهشیر افتاده است، گفت: این حادثه سوم تیر ماه ساعت 6:12 دقیقه در اثر واژپونی و برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک تریلی در باند مخالف اتفاق افتاد که در اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 7 نفر در تصادف سربازمعلم ها تکذیب شد/ سطح هوشیاری یک مصدوم پایین است

فوت 7 نفر در تصادف سربازمعلم ها تکذیب شد/ سطح هوشیاری یک مصدوم پایین است