مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-29سياسي

کسب رتبه اول استانی تکریم ارباب رجوع توسط دادگستری دهاقان


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان با تأکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع گفت: دادگستری شهرستان دهاقان در موضوع تکریم ارباب رجوع رتبه اول استانی را کسب کرده است و مردم شهرستان از عملکرد کارکنان قضایی و اداری رضایت کامل دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، مهرزاد هوشمندی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته برخوردار بود.

حل مشکل آزادسازی بستر رودخانه ها با ورود دادستانی هوشمندی با بیان این که در سیل سال 98 خسارات جانی و مالی بسیاری در نقاط مختلف کشور شاهد بودیم، آزادسازی بستر رودخانه را از دیگر اقدامات دادگستری شهرستان دهاقان در راستای صیانت از حقوق عامه بر شمرد و گفت: با توجه به حساسیت این موضوع و عدم تمکین بعضی از افراد به اخطارها، دادستانی به این موضوع ورود کرد و بستر رودخانه ها آزاد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان با اشاره به هم مرز بودن این شهرستان با استان چهار محال و بختیاری و جا به جایی مواد مخدر بین دو استان و استان های دیگر بیان کرد: پس از دریافت گزارش های مآمورین بلافاصله دستور قضایی صادر و محموله های اعلام شده توقیف شد، در 3 ماه اخیر حدود 200کیلوگرم مواد مخدر در سه محموله کشف شد و زمان کمتر از یک هفته تحقیقات لازمه انجام، کیفرخواست صادر و به دادگاه ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول استانی تکریم ارباب رجوع توسط دادگستری دهاقان

کسب رتبه اول استانی تکریم ارباب رجوع توسط دادگستری دهاقان