مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:202021-06-29حوادث

کشف 17 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در نهاوند


جانشین انتظامی استان همدان از کشف 17 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 12 شهرستان نهاوند خبر داد.

- رضا زارعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و فنی صورت گرفته توسط ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 12 نهاوند در راستای شناسایی و جمع آوری دستگاه های استخراج ارزهای دیجیتال، دو محل فعالیت غیر مجاز در این خصوص در سطح شهر شناسایی شد.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این محل ها، 17 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را که ارزش آن ها برابر نظر کارشناسان 5 میلیارد ریال برآورد شده، کشف کردند.

جانشین انتظامی استان همدان در ادامه از دستگیری سارق حرفه ای و کشف هفت فقره سرقت با تلاش ماموران انتظامی پاسگاه دهفول این شهرستان خبر داد.

احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه دهفول شهرستان نهاوند با انجام اقدامات قانونی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی یک نفر سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

وی افزود: سارق دستگیر شده در تحقیقات فنی صورت گرفته، به هفت فقره انواع سرقت شامل چهار فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره سرقت قطعات خودرو، یک فقره سرقت کابل برق و یک فقره س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 17 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در نهاوند

کشف 17 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در نهاوند