مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:002021-06-29ورزشي

به خوبی از ظرفیت فضای مجازی در جریان کرونا استفاده کردیم


رییس فدراسیون ورزشی نابینایان و کم بینایان کشور با اشاره به این که در دوران کرونا از ظرفیت فضای مجازی به خوبی برای این بخش از ورزش استفاده شد، - ایسنا/یزد رییس فدراسیون ورزشی نابینایان و کم بینایان کشور با اشاره به این که در دوران کرونا از ظرفیت فضای مجازی به خوبی برای این بخش از ورزش استفاده شد، از برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات در نیمه دوم سال در صورت کاهش شیوع کرونا خبر داد.

محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون ورزشی نابینایان و کم بینایان در مجمع سالیانه هیات ورزش های نابینایان استان یزد که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: در شش ماهه دوم پیش بینی کردیم که اگر شیوع کرونا کاهش پیدا کند و واکسیناسیون انجام شود مسابقات در گروه های مختلف برگزار می شود.

وی افزود: بچه های نابینا و کم بینا به عنوان قشر خاص جامعه هستند و با توجه به این که از بسیاری از امکانات محروم هستند، مسئولان و مردم باید کمک کنند تا این قشر بتوانند در این جامعه زندگی بدون دغدغه داشته باشند.

مظلومی ادامه داد: ما در مسائل آموزشی تمامی تلاش خود را دنبال می کنیم و آمادگی کامل را برای اجرای برنامه های مختلف داریم.

وی گفت: متاسفانه در شرایط کرونا با توجه به آسیب پذیر بودن این قشر، ما سعی کردیم از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم که شاهد استقبال خوبی از جامعه نابین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خوبی از ظرفیت فضای مجازی در جریان کرونا استفاده کردیم

به خوبی از ظرفیت فضای مجازی در جریان کرونا استفاده کردیم