مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:002021-06-29اقتصادي

درمان رایگان 10 هزار زوج نابارور دهک های یک تا پنج


به همت بنیاد 15 خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام 10 هزار زوج نابارور در کشور در طرح درمان رایگان شرکت داده می شوند.

- به همت بنیاد 15 خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام 10 هزار زوج نابارور در کشور در طرح درمان رایگان شرکت داده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین آغاز دور جدید خدمات بنیاد 15 خرداد پس از پیوستن به ستاد اجرایی فرمان امام ، صبح امروز با حضور معاونان ستاد اجرایی فرمان امام و مدیران عامل بنیاد 15خرداد و بنیاد برکت و مدیران بانک صادرات در محل نمایشگاه دائمی ستاد برگزار شد.

سیدعبدالله ارجایی مدیرعامل بنیاد 15 خرداد در این مراسم با اشاره به آغاز فعالیت های جدید این بنیاد گفت: با دستور رییس ستاد اجرایی فرمان امام بخشی از خدمات اجتماعی که تا پیش از این توسط بنیادهای احسان و برکت ارائه می شد، از امروز با افتتاح سامانه جامع خدمات اجتماعی بنیاد 15خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام به آدرس https://1542.

ir به مردم ارائه خواهد شد.

وی افزود: یکی از این فعالیت ها کمک به درمان ناباروری 10 هزار زوج نابارور که در دهک های 1 تا 5 جامعه هستند و با اختصاص 100 میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام خواهد بود.

ارجایی در تشریح این طرح گفت: معرفی به مراکز درمانی طرف قرارداد با بنیاد، پرداخت 10 میلیون تومان وام قرض الحسنه با همکاری بانک صادرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان رایگان 10 هزار زوج نابارور دهک های یک تا پنج

درمان رایگان 10 هزار زوج نابارور دهک های یک تا پنج