مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:402021-06-29اجتماعي

هشدار هواشناسی مازندران نسبت به جاری شدن سیل


ساری و دشت ناز با 37 و بلده و رینه لاریجان با 28 درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین شهرهای مازندران در 24 ساعت گذشته بودند.

- هواشناسی مازندران نسبت به جاری شدن روان آب و سیلاب محلی و نقطه ای در مناطق مختلف این استان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایلنا، اداره کل هواشناسی مازندران روز سه شنبه با اعلام هشدار سطح زرد، پیش بینی کرد که با عبور موج کم دامنه از تراز میانی جو و شکل گیری جریانات مرطوب شمالی، هوای مازندران از بعدازظهر روز چهارشنبه تا شنبه هفته آینده با رگبار باران گاهی با وقوع رعدوبرق، وزش باد و احتمال تگرگ همراه است.

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که این سامانه جدید ارتفاعات و دامنه های استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد که جاری شدن روان آب و احتمال وقوع سیلاب محلی و نقطه ‎ای در این مدت دور از انتظار نیست.

در این اطلاعیه به مردم و مسافران توصیه شده است که از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و از صعود به کوهستان خودداری کنند.

هواشناسی مازندران، شرایط جوی استان از امروز تا روز چهارشنبه را صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد و از بعدازظهر در ارتفاعات با رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش بینی و اعلام کرد که بیشینه دما در این مدت در مناطق غربی بین 29 تا 32 و در مناطق مرکزی و شرقی نیز بین 32 تا 35 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی مازندران نسبت به جاری شدن سیل

هشدار هواشناسی مازندران نسبت به جاری شدن سیل