مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-29سياسي

تحقق اهداف آموزش و پرورش، نیازمند گسترش مشارکت و همدلی با سایر ذی نفعان است


توسعه مشارکت ها برای تحقق اهداف آموزش و پرورش امری ضروری و مؤثر است.

- ، صبح امروز محسن حاجی میرزایی، در سی و سومین نشست شورای سازمان آموزش وپرورش استثنایی که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: مداخلات بهنگام، یکی از اقدامات طلایی است که در دستور کار سازمان آموزش وپرورش قرار دارد.

وی در خصوص موضوع مشارکت تصریح کرد: آموزش وپرورش هرچه بیشتر بتواند توسعه مشارکت ها را داشته باشد و پیوندهای شبکه ای را برقرار کند در تحقق اهدافش موفق تر خواهد بود.

حاجی میرزایی تصریح کرد: اهداف در یک بستر اجتماعی انجام می شود و تضمین تحقق بسیاری از اهداف نیازمند گسترش مشارکت ها، پیوندها، همدلی ها و همکاری ها، با آموزش وپرورش است، بنابراین توسعه مشارکت امری ضروری و مؤثر است.

وزیر آموزش وپرورش با اشاره به پیشنهاد مطرح شده در خصوص ارتقای بخش کودکان بیش فعال به یک گروه جدید تحت پوشش سازمان آموزش وپرورش استثنایی، اظهار کرد: دست یابی به این هدف، لزوماً مستلزم ارتقای بخش زیرگروه، به گروه مستقل نیست، لذا بهتر است با عنوان زیرمجموعه این موضوع، انجام شود و در صورت مثبت بودن نتیجه، این بخش به گروه، ارتقا یابد.

بازنگری گروه های کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه، تشکیل شورای هماهنگی و پشتیبانی توسعه آموزش وپرورش استثنایی ازجمله دستورات سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق اهداف آموزش و پرورش، نیازمند گسترش مشارکت و همدلی با سایر ذی نفعان است

تحقق اهداف آموزش و پرورش، نیازمند گسترش مشارکت و همدلی با سایر ذی نفعان است