مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-29سياسي

سند پیشران محرومیت زدایی در برخی استان های کمتر برخوردار در دست پیگیری است


سند پیشران محرومیت زدایی به دستور وزیر کشور در برخی استان های کمتر برخوردار در دست پیگیری و اجراست که در استان های فارس و سیستان و بلوچستان به عنوان استان های معین تهیه و با دستور رییس جمهور در فاز اجرایی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، بابک دین پرست در پایان سفر خود به ساوه و در جریان بازدید از شرکت آرمکو در جمع خبرنگاران گفت: سند پیشران محرومیت زدایی به دستور وزیر کشور در برخی استان های کمتر برخوردار در دست پیگیری و اجراست که در استان های فارس و سیستان و بلوچستان به عنوان استان های معین تهیه و با دستور رییس جمهور در فاز اجرایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای این سند تاکنون با پیشرفت قابل قبول همراه بوده افزود: برای منطقه سیستان یک سند محرومیت زدایی اضطراری با بیش از 500 بند و یک سند برای منطقه بلوچستان با 110 عنوان تهیه شده که تا 10 روز گذشته بالغ بر 52 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون وزیر کشور اشاره ای به سند توسعه کردستان نیز داشت و گفت: این سند در چند سال قبل تهیه شد و 30 عنوان طرح بسیار مهم را در خود داشت که با سفر هفته گذشته به این استان سند پیگیری شد و حدود 45 درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده و بقیه موارد نیازمند تأمین اعتبار از سازمان برنامه و بودجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند پیشران محرومیت زدایی در برخی استان های کمتر برخوردار در دست پیگیری است

سند پیشران محرومیت زدایی در برخی استان های کمتر برخوردار در دست پیگیری است