مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-29سياسي

وجود دو هزار نفر بهبودیافته اعتیاد در اردبیل


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: دو هزار نفر بهبودیافته مواد مخدر در استان اردبیل داریم که در چرخه درمان به بهبودی کامل دست پیدا کردند.

- ایسنا/اردبیل دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: دو هزار نفر بهبودیافته مواد مخدر در استان اردبیل داریم که در چرخه درمان به بهبودی کامل دست پیدا کردند.

بهنام بهشتی 8 خرداد در گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: شعار امسال ستاد مبارزه با مواد مخدر در گرامیداشت این هفته یاریگران زندگی، مشارکت اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد است که از پنجم تا یازدهم تیرماه هفته مبارزه با مواد مخدر در استان اردبیل نیز گرامی داشته می شود.

وی از همکاری 19 دستگاه فرهنگی و آموزشی در مسیر مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد و گفت: یکی از پایه های اصلی در این مسیر امر اطلاع رسانی، آگاهی سازی و روشنگری افراد جامعه است تا از گرفتار شدن در دام اعتیاد و مصرف روان گردان ها در امان باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل موضوع مهارت و دانش را در خودکنترلی این آسیب جدی یادآور شد و تصریح کرد: باید همه با احساس مسئولیت در این عرصه ورود پیدا کنیم تا جوانانمان را از مضرات مصرف حشیش، شیشه، گل و سایر داروهای روان گردان در امان نگه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود دو هزار نفر بهبودیافته اعتیاد در اردبیل

وجود دو هزار نفر بهبودیافته اعتیاد در اردبیل