مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-29اقتصادي

لزوم رفع موانع صادرات محصولات دانش بنیان سلامت محور


رییس دفتر توسعه فناوری سلامت با تاکید بر لزوم حمایت های واقعی از شرکت های دانش بنیان گفت: رتبه های نخست شرکت های برتر صادراتی متعلق به حوزه سلامت است.

- به نقل از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، جلسه مشترک آشنایی با ظرفیت های بخش خصوصی در توسعه صادرات دانش بنیان با حضور روسای کریدور صادرات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

دکتر محمدرضا منظم رییس دفتر توسعه فناوری سلامت با تاکید بر اینکه شرکت ها نیازمند دریافت حمایت های واقعی برای صادرات محصولات سلامت محور هستند، افزود: اغلب رتبه های نخست شرکت های برتر صادراتی متعلق به حوزه سلامت است.

پتانسیل صادراتی بالایی در این زمینه وجود دارد ولی برای بهینه سازی حمایت های صادراتی لازم است این جلسات تداوم داشته باشد.

وی رفع موانع صادراتی را مهم ترین مبحث قابل طرح در این جلسات دانست و گفت: باید در چنین جلساتی با هم فکری بخش خصوصی خواسته ها و پیشنهادات مطرح شود تضادهای منافع موجود مدیریت شود تا ضمن جمع آوری و پروراندن آنها مجموعه ای از مطالبات منسجم را به نهادهای تصمیم گیر و سیاستگذار ارائه کنیم.

رییس دفتر توسعه فناوری سلامت افزود: هر یک از حاضران در نشست، نماینده یک بخش از زنجیره صادرات حوزه سلامت هستند که ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع موانع صادرات محصولات دانش بنیان سلامت محور

لزوم رفع موانع صادرات محصولات دانش بنیان سلامت محور