مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-29اقتصادي

راه سازی زمینه ساز ایجاد فرصت های توسعه ای برای کردستان است


تمامی برنامه های این وزارتخانه در راستای ایجاد فرصت های توسعه ای برای کردستان بوده و در این راستا امروز شاهد بهره برداری از جاده جدید سنندج به مریوان هستیم.

- ، محمد اسلامی روز سه شنبه در آغاز سفر یک روزه خود به کردستان در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد و ساخت راه از نیازهای اساسی کردستان برای قرار گرفتن در مسیر توسعه است.

وی افزود: توسعه راه ها یکی از مطالبات مردم کردستان است و در این سفر چند طرح حوزه راه افتتاح و از چند طرح در دست ساخت هم بازدید به عمل می آید.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: افتتاح جاده جدید سنندج به مریوان که از مطالبات دیرینه مردم استان بود و بسیار هم زمان بر شد اما امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

اسلامی خاطرنشان کرد: بهره برداری از جاده سنندج به مریوان در محور تیژتیژ به گاران به طول 52 کیلومتر، آغاز عملیات اجرایی قطعات یک و دوگردنه خروسه و افتتاح 31 کیلومتر از کریدور شمال به جنوب و بازدید از گردنه ماموخ و تونل و پل قصابخانه در محور سنندج به دیواندره از برنامه های سفر یک روزه به کردستان است.

وی افزود: تمامی این برنامه ها در راستای ایجاد فرصت های توسعه ای برای کردستان است و به فضل الهی دو پروژه بسیار مهم و اساسی حوزه حمل و نقل استان یعنی راه آهن همدان به سنندج و فرودگاه سقز نیز درآینده نز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه سازی زمینه ساز ایجاد فرصت های توسعه ای برای کردستان است

راه سازی زمینه ساز ایجاد فرصت های توسعه ای برای کردستان است