مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-29سياسي

محسن قرائتی؛ «استقبال از محرم دیگر چیست؟»


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در حالی از برنامه استقبال از محرم سخن گفته که 4 سال پیش مشهورترین معلم قرآن گفته بود: استقبال از محرم و عاشورا مبنا ندارد - عصر ایران؛ سروش بامداد - در سازمان تبلیغات اسلامی برنامه 100 روزه محرم طراحی شده و مطابق آن 40 روز استقبال از محرم، 30 روز برنامه های عملیات محرم و 30 روز نیز برنامه های ماه صفر و اربعین خواهد بود.

به بهانه سخنان حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی می توان سخنان حجت الاسلام محسن قرائتی در چهار سال قبل و در برنامه پربیننده مذهبی تلویزیون را یادآور شد که به صراحت گفت: جایی دیدم گفته شده یا نوشته شده 80 روز به محرم.

79 روز به محرم.

78 روز به محرم.

اصل را گذاشته اند محرم.

حساب خود عاشورا البته جداست.

اما استقبال از محرم یا استقبال از عاشورا دیگر چیست؟ واجب است؟ مستحب است؟ کی گفته باید به استقبال از عاشورا رفت؟ ما چیزی به نام استقبال از عاشورا نداریم.

عزاداری هم باید مبنا داشته باشد.

نه این که عزاداری خلق کنیم.

با هر متر و معیار، سن و سابقه و شهرت و اطلاعات و اشتغال به تبلیغ دین و مذهب شیعه، محسن قرائتی از روح الله حریزاوی حجت الاسلام تر و در تبلیغ دین معتبرتر و سخن او مستندتر است اما چگونه است که قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از برنامه استقبال از محرم خبر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن قرائتی؛ «استقبال از محرم دیگر چیست؟»

محسن قرائتی؛ «استقبال از محرم دیگر چیست؟»