مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 02:502021-06-28سياسي

سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه روی میز شورای شیراز


رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS) و رفع ایرادات کمیته حقوقی شورا را از طرح های مهمی برشمرد که در دست بررسی است.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS) و رفع ایرادات کمیته حقوقی شورا را از طرح های مهمی برشمرد که در دست بررسی است.

لیلا دودمان بیان کرد: سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه مشتمل بر پنج ماده و 25 تبصره به کمیسیون تلفیق شورا ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای شیراز، دودمان افزود: در این زمینه، فعالیت کارگروه ها در چارچوب ساختار تقنینی موجود شهرداری است و نیاز به ایجاد ساختار جدیدی در شهرداری وجود ندارد؛ از همین رو آنچه در این کارگروه مصوب می شود، قانون نیست بلکه دستورالعمل و بخشنامه ای مبتنی بر قوانین بالادستی است که باهدف حفظ وحدت رویه به واحدهای مختلف شهرداری ابلاغ می شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات گزارشی مبنی بر پیشرفت پروژه فیبر نوری ارائه کرده، عنوان کرد: براساس این گزارش 35 کیلومتر از فاز دوم پروژه فیبر نوری انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه روی میز شورای شیراز

سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه روی میز شورای شیراز